Vanliga frågor och svar (FAQ)

 

Hur gör jag en beställning?

-     Du går in på www.youwellpro.se och klickar på den vara du är intresserad av, väljer färg och antal. Därefter när du är nöjd trycker du på lägg i varukorgen och därefter följer instruktionerna till betalning av varan.

 

Hur lång tid tar leveransen?

-     Alla våra produkter har en leverans tid mellan 2-8 veckor beroende på våra tillverkares arbetsbelastning.

 

Sparas mina produkter i kundkorgen om jag varit inloggad men hunnit logga ut?

-     Ja, alla varor du lagt i varukorgen kommer att finnas kvar om du har skapat ett konto hos oss.

 

Kan jag följa min beställning på hemsidan?

-     Har du skapat ett konto hos oss kan du följa din beställning i mina sidor på beställningar. Youwell PRO skickar även mejl vid uppdateringar när den är klar för att skickas iväg och när den blivit skickad. 

 

Vad gör jag om varan är trasig vid leverans?

-     För att returrätten på transportskada skall gälla skall följande åtgärder vidtas vid leverans.

-     Kontrollera att emballaget är helt, och att inga revor eller synliga skador finns på förpackningen. Ta bild på skadan då detta är ett bra sätt att dokumentera det. 

-    Om en skada finns måste detta förmedlas till chauffören och fraktsedel ej skrivas under.

 

Hur gör jag om jag behöver ändra mina uppgifter i min order?

-     Logga in på ditt konto och gå under fliken mina uppgifter och tryck på ändra mina uppgifter,  samt mejla oss så snart du kan på info@youwellpro.se

 

Kan jag ångra mitt köp?

-     Tyvärr går det inte att ångra köpet när den väl gått igenom. Då vi enbart säljer specialtillverkade möbler och alla våra möbler och tyger är just framtagna för dig. Men du har alltid rätt att tacka nej till våra offerter eller ångra dig innan avtal är underskrivet.

 

Hur skapar jag ett konto hos er?

 

-          Gå till www.youwellpro.se 

- Tryck sedan på logga in. Längst ner på den sidan finns en länk. Inget konto? skapa ett här.

 

Hur tar jag bort mitt konto?

-     Logga in på ditt konto, gå till mina sidor. Längst ner står avsluta konto. Följ instruktionerna och ditt konto blir avaktiverat.

 

Vad händer om min vara som blivit levererad inte uppfyller mina förväntningar?

-     Youwell Pro ansvarar inte för det, men känner du dig osäker innan beställning ta då kontakt med oss så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt till det du söker och försöka matcha dina önskemål.